wtorek, 14 lipca 2015

Colleen Hoover - pisarka, której książki naprawdę warto przeczytać !

Dobry wieczór,
w dzisiejszym poście nie będzie nic o kosmetykach czy ciuszkach. Dzisiaj chcę podzielić się z Wami moim książkowym odkryciem roku 2015. Zacznę od tego, iż czytanie książek jest nierozłącznym elementem mojego życia, który sprawia mi wielką przyjemność; wycisza, uspokaja, przenosi w inny świat tym samym odgradzając mnie chociaż na chwilę od szarej rzeczywistości oraz problemów codziennego życia. Uwielbiam razem z bohaterami książek śmiać się, płakać, bać, wzruszać,przeżywać wzloty i upadki. Książki pomagają mi zrozumieć mechanizmy, które rządzą światem, ludźmi oraz ich psychiką. Podczas czytania dobrej lektury kompletnie się zatracam, książka staje się moim powietrzem bez, którego nie umiem normalnie funkcjonować, tak też stało się kiedy po raz pierwszy w moje ręce wpadła powieść Colleen Hoover.





Wszystko zaczęło się od wizyty w empiku, na TOP 10 leżała książka, wyróżniała się wśród innych niebanalnym tytułem '' Hopeless'' w postaci tatuażu na ręce mężczyzny tulącego do swej piersi dziewczynę, nie zastanawiałam się długo, książka zaraz wylądowała w mojej torebce. Od tego dnia zaczęła się moja przygoda z niesamowitą Colleen Hoover, która swoimi książkami wywróciła moje życie do góry nogami. Jej twórczość stała się dla mnie jak narkotyk, po przeczytaniu jednym tchem powieści o losie Sky i Holdera, czułam niedosyt, pragnęłam więcej i więcej. I spełniłam swoje pragnienie, udałam się do księgarni i kupiłam wszystkie dostępne książki Colleen H. Przeczytałam je w niecałe trzy dni. Każda z nich pozostawiła ślad na moim sercu i duszy .

'' Hopeless ''
Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa.
To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. Chłopak dorównuje jej złą reputacją i wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. W jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ożywają wspomnienia, o których wolałaby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać się na dystans – wie, że Holder oznacza jedno: kłopoty. On natomiast chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky bezpowrotnie się zmienia.

'' Losing hope '' - ( wydarzenia z powieści Hopeless widziane oczami Holdera )
Czasami, aby pójść naprzód, trzeba najpierw sięgnąć głęboko w przeszłość. Przekonał się o tym Dean Holder. Przez wiele lat zmagał się z poczuciem winy, że kiedyś pozwolił odejść małej dziewczynce. Od tego czasu szukał jej uparcie, ale nie spodziewał się, że gdy ponownie się spotkają, ogarną go jeszcze większe wyrzuty sumienia. "Losing Hope" to historia trojga młodych ludzi naznaczonych przez traumatyczne doświadczenia. Każde z nich wybrało inny sposób na to, by sobie z nimi poradzić – nie każde z nich wybrało życie

''Pułapka uczuć''
Layken skończyła niedawno osiemnaście lat. Zaledwie kilka miesięcy wcześniej niespodziewanie straciła ojca. Wraz z kochającą matką i młodszym bratem postanawiają zostawić za sobą przeszłość w Teksasie, by rozpocząć nowe życie w Michigan. Sprzedają dom, pakują rodzinne pamiątki i wyruszają na północ. Każde z nich z innymi obawami i planami na dalszą przyszłość. Zarówno Lake, jak i Kel nie chcą porzucać szkoły, przyjaciół, wspomnień związanych z ulubionymi miejscami. Boją się tego, co ich czeka prawie dwa tysiące kilometrów od domu. Prawdziwego domu. Julia też się martwi. Mimo to stara się dodać otuchy swoim dzieciom i wesprzeć ich w najtrudniejszych chwilach. 
Po przyjeździe na miejsce okazuje się, że już pierwszy kontakt z sąsiedztwem z naprzeciwka zwiastuje poważne zmiany w rodzinnych relacjach. A to dopiero początek niezwykle emocjonalnej, momentami przezabawnej historii losów dwóch rodzin Cohen i Cooperów, w której nikt nie zdaje sobie sprawy, jak ich członkowie staną się sobie bliscy w obliczu śmiertelnej choroby i codziennych problemów.

'' Nieprzekraczalna granica '' ( kontynuacja Pułapki uczuć )
 Kolejna, po Pułapka uczuć, część trylogii opowiadającej o miłosnych perypetiach Layken Cohen i Willa Coopera. Layken i Willa łączy więcej niż typowe młode pary. Mają za sobą podobne doświadczenia, podobne potrzeby. Oboje stracili rodziców i muszą poradzić sobie z wychowaniem młodszego rodzeństwa, zbyt wcześnie osieroconego.
Wygląda na to, że są dla siebie stworzeni. Ich związek rozpada się jednak w momencie, gdy na drodze Willa pojawia się Vaughn, jego dawna miłość. Chłopak utrzymuje z nią kontakt, mimo że wie, iż Layken może mu nie wybaczyć kłamstw.Czasami dwoje ludzi musi się rozstać, by zdać sobie sprawę z tego, jak bardzo siebie potrzebują. Czy Willowi uda się naprawić to, co zniszczył, zanim rozstaną się z Layken na zawsze i już nigdy więcej nie zobaczą?

'' Maybe someday ''  ( polecam ze szczególnym naciskiem !! )
On, Ridge, gra na gitarze tak, że porusza każdego. Ale jego utworom brakuje jednego: tekstów. Gdy zauważa dziewczynę z sąsiedztwa śpiewającą do jego muzyki, postanawia ją bliżej poznać.
Ona, Sydney, ma poukładane życie: studiuje, pracuje, jest w stabilnym związku. Wszystko to rozpada się na kawałki w ciągu kilku godzin. Wkrótce tych dwoje odkryje, że razem mogą stworzyć coś wyjątkowego. Dowiedzą się także, jak łatwo złamać czyjeś serce…"Maybe Someday" to opowieść o ludziach rozdartych między „może kiedyś” a „właśnie teraz”, o emocjach ukrytych między słowami i o muzyce, którą czuje się całym ciałem. 

A Wy miałyście okazję zapoznać się z twórczością Holleen Hoover ? Jakie są wasze wrażenia ?

3 komentarze:

  1. bardzo ciekawa autorka:) muszę przeczytać choć z jedną jej książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mało co czytam, ponieważ mój czas jest teraz ograniczony ale po przeczytaniu posta moze zacznę czytac ksiazki?
    fajny blog, więc obserwuję jesśli możesz zaobserwuj :)

    syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno przeczytam jedna z jej ksiazek.

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)