sobota, 21 marca 2015

STYLIZACJA NA PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY

Cześć kochane !
W końcu nadeszła tak długo oczekiwana przeze mnie wiosna, którą czuć już od jakiegoś czasu w powietrzu. Dzisiaj obudziły nas cudowne promienie słońca wkradające się do nas przez okno sypialni, na które wyczekiwaliśmy z wielkm utęsknienem. 
Uwielbam takie dni jak dziś, termometry we Wrocławiu pokazywały 17 stopni Celcjusza, pogoda idealna na długie sobotnie, romantyczne spacery w blasku słońca po uroczych, klimatycznych zakątkach naszego miasta. Tak właśnie z moją połówką spędziliśmy ten piękny dzień. U was również moje drogie pogoda tak dopisuje? 
Zostawiam was z dzisiejszą stylizacją i życzę z całego serducha udanego weekendu!
Buziolki :*

Kurteczka : New Yorker
Bluzka : New Yorker
Spódnica : New Yorker
Szpilki : deezee





19 komentarzy:

  1. fajna stylizacja , buty bardzo przypadły mi do gustu :) obserwuje i zapraszam
    www.butterflykatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, pastelowe szpilki i kurteczka są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie ;) Bardzo lubię stylizacje z pastelowymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja fajna. U mnie dziś w nocy popruszył jeszcze snieg więc z gołymi nogami jeszcze trochę trzeba poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. buty i kurteczka, uwielbiam < 33

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO FAJNY ZESTAW, KURTECZKA JEST ŚWIETNA ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz super figurę i ładną buzie ! A stylizacja bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne szpilki, bluzka i tatuaż <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna kurteczka:).

    Ja z gołymi nogami się jeszcze nie śpieszę, nie ma co kusić choroby :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)