czwartek, 10 grudnia 2015

boho jacket


Cześć i czołem ! :-)
Wracam do Was po długiej nieobecności. Kiedyś postanowiłam sobie, że będę zaglądać tu częściej no ale brak czasu oraz osoby która mogłaby mi robić zdjęcia spowodowały, że wyszło jak zawsze ... 
Ostatnio wpadłam na pomysł, że będę samowystarczalna i teraz sama jestem swoim fotografem ;) Do tego zdjęcia robię w domu dzięki czemu zyskuje na czasie ( i nawet w między czasie mogę pracować!)
Wybaczcie mi jakość ale zdjęcia robione są telefonem w sztucznym oświetleniu. Próbowałam szczęścia z lustrzanką jednak po pierwsze ciężko mi ją utrzymać w jednej ręce po drugie nie potrafię jej tak ustawić, żeby w tym słabym sztucznym świetle wychodziły ładne zdjęcia :(


 






narzutka z frędzlami : bershka
naszyjnik : terranova
spodnie : cubus 
timberki : deezee.pl


11 komentarzy:

  1. Kiedy kupowałas buty? Bo jak ja zamawiałam to ich nie było:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś we wrześniu, też chciałam zamówić sobie jeszcze jedną parę i niestety od dawna już białych nie ma :(

      Usuń
  2. Oj nie mogłabym mieć białych butów.. zaraz byłyby brudne :D
    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty *.* są genialne :) deezee dało rade :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny żakiet i buty:) jestem zakochana w tej stylizacji:*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz a buty uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta narzutka. Podobają mi się takie frędzle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kurteczka, fajnie, że wróciłaś :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)