wtorek, 22 grudnia 2015

contouring with rouge bunny rouge skin sanctuary & lancome teint miracle & isadora face sculptor

Dzisiaj chciałam Wam pokazać makijaż, który wykonałam już jakiś czas temu. Najpierw na całą buzię nałożyłam podkład rouge bunny rouge sanktuarium dla skóry numer 53 ( recenzja podkładu tutaj ).


Na rozświetlenie wybranych partii twarzy ( czoło, trójkąt pod oczami, broda, środek nosa ) postanowiłam użyć rozświetlającego podkładu lancome teint miracle numer 005( więcej o nim tutaj), który jest bardzo jaśniutki, świetnie więc sprawdził się w tej roli. Całość wykończyłam bronzerem oraz rozświetlaczem z paletki isadora ( o której możecie przeczytać tutaj ), oraz lekko przyprószyłam buźkę transparentnym pudrem poranne dmuchawce rouge bynny rouge, który sprawił iż mój makijaż nabrał efektu '' jak z photoshopa '' .



To moje początki z konturowaniem twarzy bądźcie więc wyrozumiałe ;-)
Miłego ;-*

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się Twój makijaż :)
    Obserwuję i zapraszam: http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny kolor szminki,boooski.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż i świetne konturowanie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż cudny:) a ten kolor na ustach wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kontury !! piękna twarzyczka !! pozdrawiam :-) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kolor na ustach!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo Ci ładnie w tym makijażu, niestety ja bym wyglądała w nim koszmarnie ze względu na swoją urodę ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)