sobota, 2 stycznia 2016

grey boots over the knee




spodnie : cubus
sweterek : c&a
kozaki :klik

13 komentarzy:

  1. Całość wygląda bardzo ładnie. Niby prosto, a coś w sobie ma ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne buty !! Piękny kolor <3 Bardzo podoba mi się to, ze są na płaskim obcasie !!
    Cudownie wyglądasz kochana, świetne zdjęcia !!!

    Udanego weekendu <3
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz :) Całkowicie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :3

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw, bardzo mi się podoba te połaczenie :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :) www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia ! to ostatnie wygląda jak z Tumblra !
    ♥Pozdrawiam
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie kochana wyglądasz! kozaczki są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wow piekne! tez w koncu musze sobie kupic jakies kozaczki.
    olabrzeska.pl ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba sweterek!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)