piątek, 13 lutego 2015

Moje makijażowe nowości Lancôme, Inglot, Catrice

Witam was kochani w słoneczny piątek 13 ! Jak wam mija dzień, szczęśliwie czy pechowo ? Mi niestety szczęście dzisiaj nie sprzyja, moja druga połówka rozchorowała się na dobre i  prawdopodobnie z jutrzejszych walentynkowych planów będą nici :(
Ehh dzisiaj szybki luźny post o nowościach kosmetycznych, na które skusiłam się wczoraj. Wkrótce na blogu pojawią się posty z recenzjami :) 
Tymczasem pędzę do apteki, a poźniej zacznę nadrabiać zaległości na waszych blogach :-)




1. Podkład Lancôme Teint Miracle
2. Korektor, kamuflaż Catrice
3. Czerwona pomadka Inglot
4. Lancôme Visionnaire kompleksowy krem korygujący cerę ( z tym produktem znam się nie od dziś, jest strzałem w dziesiątkę, tylko ta cena !

P.S. Zapraszam was kochane do udziału w konkursie ! :-)

61 komentarzy:

  1. Great products. The lipstick looks gorgeous.
    Have a beautiful Friday.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład kusi mnie już od dawna, ale trochę cena zaporowa :)
    Dołączam się do obserwatorów, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też właśnie kusił od dawna, cena faktycznie nie najlepsza -.-
      Pozdrawiam i również obserwuję :)

      Usuń
  3. Podkład, ah kusi :) super zakupy. Obserwuję i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj mnie też kusił :)
      Dziękuję i również pozdrawiam i obserwuję oczywiście !:-)

      Usuń
  4. miłych testów ja korektor tez kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą miłe :) Jak sie u Ciebie moja droga sprawdził korektor ?

      Usuń
  5. Hm, ostatnio Inglot powoduje u mnie szybsze bice serca ;) śliczny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teint Miracle mam - robiłam jego test na blogu. To niesamowity podkład. Dobry był też Teint Idole Ultra 24h.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też się będę o nim tak wypowoadać :)

      Usuń
  7. Miłego testowania. Czekam na recenzję podkładu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Po dokładnym przetestowaniu od razu będzie recenzja :-)

      Usuń
  8. Jeszcze żadnego z tych kosmetyków nie miałam, czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przetestować ich działanie jak najszybciej !;-)

      Usuń
  9. Miałam kiedyś podkład z Lancome i powiem szczerze, że spisywał się całkiem dobrze. Miłego testowania i zdrowia dla drugiej połówki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na dwa rozdania! http://landvanity.blogspot.co.uk/2015/02/wielkie-czyszczenie-oddam-mega-pake.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa jakości bazy z Catrise. Od dawna poszukuję przyzwoitej bazy a ta ostatnio wpadła mi w oko :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości, też się zastanawiam nad kamuflażem od Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również długo się nad nim zastanawiałam .

      Usuń
  12. Świetne zakupy!:) marzy mi się ten kremik.. faktycznie spisuje się tak dobrze jak o nim piszą?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ;)! Zapraszam do mnie na nowy- walentynkowy post: http://kingefashion.com/valentines-girl-look/
    Dodaję do obserwacji:)! Buziaki Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne kosmetyki, ja muszę sobie kupić jakaś bazę. c;
    Co powiesz na wspólną obserwację? O ile mój blog przypadnie Ci do gustu. ;)
    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamuflaż z Catrice bardzo lubię, na drobne zmiany idealny. Ostatnio też zaopatrzyłam się w moje pierwsze szminki z Inglota, ale akurat z innej serii. Wzięłam jedną kremową, jedną matową i na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta szminka wygląda super, uwielbiam czerwone szminki <3

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Lubie, jednak lepiej czuje się w różowych odcieniach:)

      Usuń
  17. Ta szminka ma piękny kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Szminka przyciąga wzrok, ciekawa jestem jak się na ustach prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor pomadki rewelacyjny !!! ostatnio mam bzika na punkcie czerwonych pomadek !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Totally loving your haul! <3

    Can't wait for the swatches <3

    Maybe following? I'm blogger from Slovenia :)

    www.blogvivalavida.com

    OdpowiedzUsuń
  21. No fajne nowości :) Jestem ciekawa jak się spisze podkład Lancome :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor pomadki fantastyczny!!

    OdpowiedzUsuń
  23. beautiful lancome !
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know ---> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I wait for you, kiss!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię podkłady Lancome !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja również się z nimi polubię !:)

      Usuń
  25. Pomadka wygląda fantastycznie, mam nadzieję, że pokażesz ją na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. czy jesteś zadowolona z podkłądu z lancome?
    mam tusz do rzęs i perfumy od nich tylko, a podkłąd już od jakiegoś czasu mnie kusi...
    zapraszam do mnie na nową recenzję rosyjskich kosmstyków :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)