poniedziałek, 18 kwietnia 2016

KOBIETA ZMIENNĄ JEST czyli zmiana planów zakupowych Rossmann -49% + co upolowałam na promocji - 50 % w Super Pharm

Cześć !
Dzisiaj pokaże Wam kosmetyki (pomadka,  4 podkłady plus baza ), które upolowałam w Super Pharm'ie. Napiszę również dlaczego zrezygnowałam z niektórych pozycji z listy dodanej w ostatnim poście :) Zapraszam !




Poniżej zobaczycie co kupiłam w Super Pharm'ie, w którym jeszcze jutro (19.04.2016) wszystkie kosmetyki do makijażu kupicie - 50 %. Przyznam szczerze, że miałam czekać na Rossmannową promocję i trzymać się wyznaczonej lisyt klik, jednak nic z tego nie wyszło, weszłam na chwilę do Super Pharm i przepadłam ;)
Nie miałam ( i dalej nie mam) w planie zakupu pomadki, ponieważ w tym temacie jestem wierna firmie Golden Rose, która moim zdaniem nie ma sobie równych . Mam całą szufladę wszelkiego rodzaju pomadek, szminek, kolorowych błyszczyków z różnych przedziałów cenowych, jednak używam tylko tych z GR, które tak jaki pisałam tutaj swoją jakością i trwałością przewyższają pomadki z Douglas'owych półek. W tym wypadku totalnie zauroczył mnie kolor, więc wrzuciłam do koszyka, będzie co testować  ; )

 Lasting Finish Primer (Baza przedłużająca trwałość makijażu)
Baza przedłużająca trwałość makijażu Rimmel Lasting Finish Primer nawet do 8 godzin. Lekka formuła nie obciąża skóry, a dzięki zawartości witaminy E pielęgnuje ją, nadając uczucie komfortu. Zmniejsza widoczność porów i wyrównuje koloryt cery.






Lasting Finish 25H Foundation ((Podkład mineralny do twarzy) (nowa wersja))





Rimmel Podkład Lasting Finish 25 Hour Foundation to trwałość do 25 godzin. Nowa formuła z Mineral Complex pomaga w rewitalizacji i ponownie ożywia przepracowaną skórę. Brak oznak zmęczenia, makijaż na całe 25 godzin. zapewnia sprawne lekkie pokrycie. Lasting Finish 25 Hour Foundation zawiera nawilżający system Aqua Primer więc skóra jest nawilżona i czuje się komfortowo przez cały dzień. Skóra staje się pobudzona, nawilżona a kolor pozostaje wierny.

Lasting Finish Nude 25HR Foundation (Długotrwały podkład do twarzy)
Lasting Finish Nude to długotrwały podkład, który zapewnia naturalny wygląd skóry nie obciążając jej. Podkład posiada lekką formułę, dzięki której cera wygląda świeżo i nieskazitelnie. Podkład bardzo dobrze dopasowuje się do cery, przez co łatwo się go rozprowadza. Innowacyjny efekt 'elastycznej warstwy', która pozostaje nienaruszona przez 25 godzin. Delikatna struktura fluidu z nawilżającym serum sprawia, że podkład jest prawie nieodczuwalny na twarzy.




AA Make Up, Lumi (Jedwabisty podkład rozświetlający) 

Nowoczesny podkład Oceanic AA Make Up Lumi zapewnia doskonałą trwałość, jednocześnie jedwabistą gładkość i naturalne rozświetlenie. Innowacyjny LUMI - SensorXP delikatnie rozprasza światło, nadając skórze świeży i promienny wygląd. Testowany dermatologicznie.











Bourjois, City Radiance (rozświetlający podkład do twarzy)

Rozświetlający podkład do twarzy Bourjois City Radiance. Chroni skórę przed zanieczyszczeniami środowiska. 

Bourjois wie, że potrzebujemy pięknej, świetlistej cery, dlatego formuła nowego podkładu Bourjois City Radiance spełnia te oczekiwania.
Bourjois City Radiance to lekki, jedwabisty podkład w tubce. Ma chronić skórę przed miejskimi zanieczyszczeniami i przed słońcem ( ma filtr SPF 30).
Formuła zawiera specjalne pigmenty dostosowujące się do skóry i bardzo trwłe. Podkład ma świeży zapach wodnych kwiatów. Rozświetla, wygładza, zmniejsza widoczność porów i dodaje blasku skórze. Pozostawia uczucie nawilżenia. Lekka, oddychająca                                                                                     tekstura jest komfortowa w noszeniu. 



I teraz odpowiem Wam, dlaczego nie trzymałam się wyznaczonej przeze mnie listy, o której pisałam tutaj  

Całkowicie zrezygnowałam z zakupu podkład Rimmel Wake Me Up ponieważ wiele z Was mi go odradzało, przyjrzałam mu się dokładniej w drogerii i rzeczywiście jakoś do mnie nie przemówił. Jeżeli chodzi o MaxFactor Whipped Creme  został niestety wycofany ze sprzedaży zarówno w Rossmannie jak i Super Pharm :( Odpuściłam sobie również True Matcha, którego swoją drogą bardzo lubię !  Niemniej jednak myślę, że podkład ten w moim wypadku bardziej nadaje się na porę jesienno-zimową :) 
Wychodzi na to, że sprawę z podkładami załatwiłam w Super Pharmie, chociaż nie ręczę że nie kupię jeszcze jakiegoś w Rossmannie, to zawsze jest silniejsze ode mnie ;-)

Jeżeli chodzi o dalsze zakupy dalej pozostaje prze korektorze Loreal TRUE MATCH oraz pudrze Manhattan, który Wam ogromnie polecam, super kosmetyk w super cenie ! 



9 komentarzy:

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)