środa, 7 stycznia 2015

Rouge Bunny Rouge

Cześć kochani !

Dzisiaj chciałabym napisać wam co nie co o produktach firmy Rouge Bunny Rouge, z którą miałam przyjemnośc spotkać się przez całkowity przypadek, gdy wybrałam się do perfumerii Douglas w poszukiwaniu idealnej bazy  pod makijaż a stało się tak, że wyszłam z podkładem Rouge Bunny Rouge `Sanktuarium dla skóry`, transparentnym pudrem poranne dmuchawce Rouge Bunny Rouge, oraz pomadką w odcieniu nude również tejże firmy. Nie będę ukrywać, iż w pierwszych chwilach po dokonaniu zakupu miałam ogromne wątpliwości , czy zrobiłam dobrze wydając tyle pieniędzy na podkład o którym wiem tyle ile powiedziała mi Pani z Douglasa, ale wątpliwości zniknęły wraz z porannym makijażem dzień poźniej! Moja twarz nigdy nie wyglądała tak świeżo i promiennie jak po kosmetykach Rouge Bunny Rouge, byłam zachwycona.


Rouge Bunny Rouge ` Sanktuarium dla skóry ` co mogę o nim powiedzieć ?
Podkład jest nie wyczuwalny na twarzy, nie zależnie ile warstw nałożymy, twarz jest aksamitnie gładka w dotyku, aż chce sie ją głaskać. Daje efekt satynowej, gładziutkiej twarzy, pięknie wyrównuje koloryt, kryje drobne niespodzianki na twarzy, pory oraz zaczerwienienia, nie zapycha.Co najważniejsze nie można sobie nim zrobić krzywdy gdyz nie tworzy niechcianego efektu maski,nie wchodzi w zmarszczki.Podkład magęstą, kremową konsystencję, co pomaga w jego nakładaniu ( ja osobiście aplikuje podkład pędzelkiem Hakuro), nie wysusza skóry, nie powoduje świecenia się. Jego zapach jest bardzo delikatny, wręcz prawie nie wyczuwalny. Najbardziej zauroczyło mnie to, iż moja twarz umalowana Rouge Bunny Rouge wygląda idealnie w każdym świetle, nie wżne czy jest się na zewnątrz czy w sztucznym oświeteniu nasza twarz i tak będzie nieskazitelna. Mimo, iż jestem strasznym bladziochem mój numer podkładu to 053 WHEAT CREAM. Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że jest on bardzo ciemny jednak po odpowiedniej aplikacji pięknie wtapia się w skórę nie robiąc efektu tępej tapety. Co do trwałości podkładu, spokojnie wytrzymuje on cały dzień , choć nie ukrywam iż trzeba go troszkęprzypruszyć np pudrem transparentnym. Podkład może robić wrażenie bardzo cięzkiego, jednakdzieki swoim właściwościom pielęgnującym  skóra po nim jest mięciutka, nawilżona, zero zaczerwienień ( jest to jedyny podkład dzięki któremu po zmyciu moja skóra jest pozbawionajakichkolwiek  zaczerwienień). Czy podkład ma jakieś minusy ? Oczywiście, pierwszym minusem jest oczywiście cena, która jest ciut wysoka. Drugim minusem jest aplikacja, a mianowice gdy potrzebujemy troszeczkę podkładu żeby dopracować nasz makijaż z pompki wyskakuje spora ilośc , myślę że zawsze jest ona taka sama.
Należy wspomieć również, że podkład nie jest odpowiedni do cery trądzikowej bądź z innymi wiekszymi problemami, gdyż w takich sytuacjach jego krycie nie będzie wystarczające . Podsumowując Rouge Bunny Rouge jest moim odkryciem roku 2014 !


Cena podkładu 240 zł


Kilka słów od producenta :

`Sanktuarium dla skóry` to podkład chroniący przed oznakami starzenia. Przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry, u dojrzałych zmniejsza oznaki, natomiast skóry młodsze ochrania i zapobiega przed starzeniem. Możemy nim uzyskać od średniego do mocnego krycia, a jego lekka jak piórko kremowa konsystencja wyrównuje koloryt, niwelując wszystkie zaczerwienienia i niedoskonałości na skórze. Zawiera Detoxyl – naturalny kompleks, który odtruwa i uspokaja skórę, chroniąc ją przed wolnymi rodnikami i zanieczyszczeniami środowiska. Zawiera cenne dla skóry ceramidy III i IV, które są składnikami cementu międzykomórkowego a olej z masła karite – odżywia i łagodzi. 



Rouge Bunny Rouge niewyczuwalny puder transparentny ` poranne dmuchawce`

Co tu dużo pisać, puder idealnie wykańcza makijaż, przedłuża jego trwałość, wygładza twarz, nadaje skórze lekkości, aksamitnego wygładzenia, ma właściwości matujące. Jest on całkowicie niewidzialny na twarzy,myślę że nadaje się do każdego odcienia skóry. Zawiera on również pielęgnujące składniki.

Cena pudru 160zł

"Przy pomocy Silicy ( krzemionki)  pomaga  redukować wydzielanie sebum, jednocześnie chroniąc skórę przed wysuszeniem. Zawarty w nim składnik Tetrapeptyd Metryxil 3000 minimalizuje zmarszczki, natomiast Actiwhite czyni skórę rozświetloną i pełną blasku. Zawiera talc, mikę, glicerynę, wyciąg z groszku".
Moja twarz po przypruszeniu ` porannym dmuchawcem` utrzymuje świeżość i aksamitny wygląd przez cały dzień. Nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez niego ! Jego aplikacjajest bardzo wygodna nie obsypuje się z pojemniczka, wydobywa się jego odpowiednia ilość.







Szminka Rouge Bunny Rouge : Nie wysusza, nadaje delikatny połysk, można nakładać ją warstwami, im większa warstwa tym kolor staje się intensywniejszy, trwałośc oceniam na 4 .



Cena pomadki 90zł



numer pomadki 003

Co więcej produkty Rouge Bunny Rouge zapakowane są w śliczne kartoniki, które cieszą oko ;) Zobaczcie sami 




A wy miałyście okazje przetestować firmę Rouge Bunny Rouge? Jesteście bardziej na tak czy bardziej na nie ? Może macie już swój przetestowany podkład idealny ? 


Jak powyższe kosmetyki prezentują się na twarzy pokażę w innym poście, buuuziole.

2 komentarze:

  1. Zastanawiałam się kiedyś nad kupnem tego pokładu ale ta cena mnie przerosła:p chociaż po takiej recenzji znowu zaczęłam o nim myslec, może się skusze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej pójść do Douglasa poprosić o próbkę i sprawdzić czy podkład będzie dobrze współgrał z Twoją cerą ;)

      Usuń

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)