piątek, 25 marca 2016

Mój numer jeden wśród pomadek - golden rose matte lipstick crayon 10,13,14,15,19 +SWATCHE



Cześć ! 
Dzisiaj o  pomadkach, które są absolutnym hitem, kosztują 11,99 zł i pod wieloma względami przewyższają produkty do ust z wyższych półek ! 

Podejrzewam, że większość z Was słyszała o firmie Golden Rose, która słynie między innymi z różnego rodzaju pomadek, konturówek czy lakierów do paznokci o niskiej cenie a zarazem wysokiej jakości. Jak wiemy te dwie rzeczy rzadko kiedy idą ze sobą w parze.
Moim pierwszym zakupem była kredka o numerze 10, która tak na prawdę skusiła mnie swoim niezwykłym kolorem , nie spodziewałam się że okaże się tak wspaniałym produktem, dla którego moja cała szuflada mazidełek do ust pójdzie w odstawkę ! Zdecydowanie to była miłość od pierwszego użycia !
+ cena !
+  szeroka gamma kolorystyczna, piękne kolory do wyboru od jasnych nudziaków po mocno nasycone borda
+ kremowa konsystencja, sunie po ustach jak masełko
+ łatwa aplikacja
+ dobra pigmentacja
+ pomadka się nie łamie 
+ dobrze się temperuje, powraca do kształtu z zaostrzonym końcem, dzięki czemu cały czas możemy idealnie obrysować kontur naszych ust
+ nie rozmazuje się
+ NIE WYSUSZA UST wręcz przeciwnie pięknie je odżywia
+ UTRZYMUJE SIĘ PRZEZ WIEEEELE GODZIN ( * jedynie jaśniutka 15 trzyma się krócej, i ściera się przy jedzeniu, ale przy jasnych kolorach zazwyczaj tak się właśnie dzieje )
+ NIE ŚCIERA SIĘ PRZY JEDZENIU 
+ konturówka i pomadka w jednym
+ opakowanie, dobra zatyczka, która sama nie otwiera się nam np. w torebce 

 Ze szczerego serca mogę polecić te pomadki wszystkim kobietom, jestem pewna że żadna z Was nie będzie żałować. Ich cena powala na kolana, a jakość przewyższa niektóre pomadki takich marek jak Bourjois, Rimmel, Revlon, Rouge Bunny Rouge ( 100zł ! ), Lancome, Nyx czy Astor ! Wszystko sprawdzone na własnych ustach ! Mój KWC, który towarzyszy mi codziennie !



Co myślicie o tym produkcie, jesteście tak samo zachwycone jak ja ? A może ciągle zastanawiacie się nad ich kupnem ? Przesyłam buuuziole ;-*

6 komentarzy:

  1. marzą mi się te pomadki, jednak nie ma u mnie sklepu stacjonarnie, a jakoś nigdy nie mam okazji, żeby zamówić, piękne kolorki!
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam jak najbardziej mam 05 i 03 chyba :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory! :-) napewno którąś sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam 12 i jestem uwiedziona ! Na pewno kupię kolejne i skusze się na te nowe płynne matowe pomadki :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolory ale dobrze gdyby jednak były matowe ☺

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)