środa, 4 lutego 2015

Walentynki w stylu Monashe i Deezee

Dzień Dobry !
Z okazji zbliżających się walentynek, przygotowałam dla was kilka zestawów na tą okazję. Inspirowałam się modą monashe oraz butami deezee.


Jeansy : monashe
Sweter : monashe
Top : monashe
Buty : monashe
Naszyjnik : monashe
Bransoletka :monashe
Pierścionek : monashe



Jeansy : monashe
Sweter : monashe
Botki : deezee
Torebka : monashe
Zegarek :monashe


Legginsy : monashe
Bluza : monashe
Botki : deezee
Torebka : monashe
Zegarek : monashe
Pierścionek : monashe



Kombinezon : monashe
Marynarka : monashe
Botki : deezee
Torebka : monashe
Zegarek : monashe

Spódnica : monashe
Bluza : monashe
Botki : deezee
Torebka : monashe


Legginsy :monashe
Sweter : monashe
Botki : deezee
Torebka : monashe
Bransoletka : monashe
Pierścionek : monashe


Spódnica : monashe
Bralet : monashe
Buty : deezee
Zegarek : monashe
Naszyjnik : monashe


Legginsy : monashe
Botki : deezee
Body : monashe
Marynarka : monashe
Torebka : monashe
Kolczyki : monashe


Jeansy : monashe
Top : monashe
Kardigan : monashe
Torebka : monashe
Zegarek : monashe
Szpilki : deezee



Buziaki !

10 komentarzy:

  1. Ciekawe inspiracje, ten czarny kombinezon z Monashe jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej mi się spodobała biało-różowa stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty z pierwszej stylizacji wyglądają okropnie - moja ponad 80-letnia babcia nosi fajniejsze. Czarna bluza z piątej stylizacji jak dla mnie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te pierwsze przetarte dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten top z pierwszego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)