sobota, 7 lutego 2015

Puchata kurtka H&M


Dzień Dobry !
 Dzisiaj przywitał mnie piękny słoneczny poranek, aż chciało się wstać z łóżka, humor dopisywał od samego rana, niestety wszystko szybko prysło, i jak to w życiu często bywa poleciało kilka łez. Niestety nie zawsze może być tak jakbyśmy tego chcieli.
 A jak wam mija sobota? Mam nadzieję, że humory dopisują :-) 
Tymczasem zostawiam was z dzisiejszą stylizacją.
 Buziaki kochane :*











Sweter : C&A
Kurtka : H&M
Legginsy : Sinsay
Buty : Cropp

31 komentarzy:

  1. Fajna kurtka :) W okresie zimowym zazwyczaj wybieram te długie ze względu na dbałość o ciepełko, jednak muszę przyznać, że w takiej wygląda sie znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jak jest zimno wole dłuższe kurtki, lubię ciepełko😘

      Usuń
  2. Super zdjęcia! Moja sobota jest raczej leniwa hah
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), leniwe soboty są najlepsze 😉

      Usuń
  3. Bardzo fajna kurtka, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kurtka, ale w te gołe kostki byłoby mi zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście bez rajstopek by się nie obylo; )

      Usuń
  5. Ładny kolor kurtki. Czy ona jest z delikatnym połyskiem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Podobają mi się buty <3
    Ps. Masz piękny kolor włosów ;)
    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo, również z przyjemnością obserwuje 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurteczka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka taka bardziej sportowa, ale ładna :) nie do końca w moim stylu, ja wolę płaszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka pewnie bardzo cieplutka :)?

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the coat and the boots.
    You have the prettiest smile ^_^


    Would you like to follow each other? Let me know

    123danielle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kurtka i jeszcze lepsze zdjęcia, świetnie wyglądasz:) również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)