wtorek, 3 lutego 2015

Shocking Coral Pomadka COLOR sensational Maybelline New York mój ulubieniec

Kochani dzisiaj chcę wam pokazać pomadkę firmy Maybelline, która na dzień dzisiejszy jest moim numerem jeden! Powiem szczerze, że takie odważne, wyraziste kolory widniały na moich ustach głównie w okresie wiosenno-letnim, kiedy to moja skóra złapała trochę promieni słońca(szczególnie ten kolor wygląda idealnie do ładnie opalonej twarzyczki). Ostatnio jednak przełamałam się i kolory takie zaczęły mi towarzyszyć również teraz. Seria Color sensational urzekła mnie od pierwszego użycia. Pomadki te według mnie mają same plusy. Posiadają ładny delikatny zapach, mają przyjemną konsystencję, z łatwością rozprowadzają się na ustach. Pomadka o intensywnym kolorze, już po pierwszej warstwie oddaje swój faktyczny kolor. Kiedy moje usta są w dobrej kondycji pomadka prezentuje się idealnie(kiedy usta są przesuszone delikatnie podkreśla suche skórki ). Jej największym jak dla mnie plusem jest jej trwałość, utrzymuje się na moich ustach na prawdę długo(znam o wiele droższe pomadki, które color sensational przebija swoją trwałością!). Ważne jest również to, że schodzi równomiernie, nie wchodzi w załamania ust. Myślę, że jeszcze nie jeden kolor z tej serii trafii do mojej kolekcji !:) 
To jak pomadka prezentuje się na usatch możecie również zobaczyć na ostatnich stylizacjach :) A jakie są wasze numery jeden wśród pomadek? Jestem bardzo ciekawa!


 Cena około 30 zł








13 komentarzy:

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)