wtorek, 27 stycznia 2015

AROMAKOLOGIA* L`OCCITANE odbudowująca odżywka do włosów

Kochani dzisiaj chcę wam pokazać kolejną odżywkę, która znajduje się na mojej top liście. Odbudowująca odżywka do włosów suchych i zniszczonych L`OCCITANE znalazła się u mnie nie przez przypadek. Do kupna skusiły mnie bardzo pozytywne opinie na jej temat. A, że włosy mam suche i zniszczone, o ona właśnie głównie do takich została stworzona, nie zastanawiałam się długo i pognałam do sklepu. Okazało się, że był to bardzo trafiony zakup! Pierwsze o czym chcę wam powiedzieć, to niesamowity, intrygujący zapach odżywki, który otula moje zmysły, odpręża, relaksuje, przenosi na magiczne, słoneczne prowansalskie łąki. Po aplikacji zapach ten wypełnia całą moją łazienkę, nie wspominając o włosach, które pachną słodko olejkami do kolejnego mycia. Zalecane jest trzymanie odżywki na włosach przez 3 minuty, ja za każdym razem wydłużam sobie tą chwilę do 10-15 minut. Włosy po odżywce są wygładzone, niesamowicie zmiękczone bez obciążenia. Wyglądają na zdrowsze, ładnie się błyszczą, nie puszą się w takim stopniu jak po użyciu zwykłych odżywek, i co najlepsze utrzymują sie proste do kolejnego mycia. Przypomniała mi się sytuacja, w której koleżanka która nie widziała mnie może z tydzień czasu, na przywitanie zapytała mnie co zrobiłam z włosami, odświeżyłam kolor, byłam u fryzjera? Odpowiedziałam, że po prostu nałożyłam na włosy nową odżywkę L`OCCITANE ;) Oczywiście jak to zazwyczaj bywa, moje włosy szybko się do niej przyzwyczaiły i z czasem zaczęłam stosować ja raz góra dwa razy w tygodniu, a poźniej kompletnie o niej zapomniałam. Wczoraj odgrzebałam ją z łazienkowej szafki i zobaczyłam, że odżywka starczy mi może jeszcze na dwa mycia, więc postanowiłam podzielić się z wami moją opinią na jej temat.
Jak dla mnie minusem tego produktu jest tylko to, iż jest mało wydajna, przy stosowaniu po każdym myciu skończyłaby mi się w ekspresowym tempie, oraz jej niewygodne sposób dozowania, który doprowadzał mnie do szału przy każdym stosowaniu, wzięłam się na sposób i odkręcałam dozownik, wtedy mam lepszy i szybszy dostęp do odżywki;)

Cena ok 70 zł








*AROMAKOLOGIA - zajmuje się oddziaływaniem zapachu na psychikę człowieka; obejmuje badania mechanizmów rozpoznawania zapachów i przekazywania informacji do mózgu, gdzie są one odczytywane i przetwarzane na sygnały wpływające na zachowania i stany emocjonalne — uczucia odprężenia, szczęścia, radości, przygnębienia, euforii, depresji; a. bada także zależność zachowań i nastrojów ludzi od ilości i rodzaju substancji zapachowych wdychanych z powietrzem. Termin „aromakologia”. pojawił się w literaturze niedawno, choć wpływ zapachu na ludzką psychikę jest znany od dawna (aromaterapia).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)