czwartek, 15 stycznia 2015

Farba BIOKAP


Kochani, ostatnio czekając na autobus postanowiłam wstąpić do apteki po jakąś maseczkę do twarzy. Jak to zwykle bywa zakupy na msaseczce się nie skończyły. W mojej torbie wylądowała rownież farba do włosów firmy Biokap(39zł), nad którą zastanawiałam się już jakiś czas. Kupiłam ją w ciemno, nie czytałam wcześniej żadnych opini na jej temat, skusiła mnie wysoka zawrtość składników pochodzenia roślinnego. Niestety farba nie spełniła moich oczekiwań, (przez co postanowiłam sobie, że następne farbowanie nie obędzie się bez pomocy fryzjerki), Co mogę o niej powiedzieć? Otwierając pudełko zaskoczyło mnie iż znajdują się tam dwie saszetki jak początkowo myślałam z odżywką. Po dokładnym przeczytaniu okazało się, że w drugiej saszetce jest tłusty krem ochronny na skórę chroniący przed jej zafarbowaniem. Uznałam to za wielki plus. Rozrobiłam farbę w pojemniczklu, posmarowałam skórę narażoną na zafarbowanie dołączonym tłustym kremem i  zaczęłam farbowanie. Wielkim plusem farby okazała się jej dosyć gęsta konsystencja, dzięki temu farba nie spływa nam z pędzelka tylko twardo się na nim trzyma. Zapach farby nie jest duszący, w ogóle nie śmierdzi. Ogólnie proces farbowania przebiegł dość sprawnie i szybko. Po wszystkim zawinęłam włosy w foliową torbę i owinęłam ręcznikiem, po chwili poczułam delikatne pieczenie skóry głowy, które utrzymywało się aż do zmycia farby, ale nie było to nic wielkiego więc czekałam dzielnie na wymarzony efekt. Po około dwudziestu minutach poleciałam do łazienki, zajrzałam pod folię i moim oczom okazał się ładny brązowy kolor. Zadowolona zaczęłam zmywać farbę, następnie nałożyłam odżywkę odczekałam 5 minut i weszłam pod prysznic, odżywka niesamowicie wygładziła moje włosy. Po zmyciu, spojrzałam w lustro i dopiero wtedy zobaczyłam dokładne efekty farbowania. Moje włosy na odrostach niczym nie różnią się od tych sprzed farbowania, mimo iż nałożyłam na nie dosyć dużo farby ponieważ chciałam pozbyć się  rudawo czerwonego odcienia odcienia. Włosy na całej długości zafarbowały się nierówno,  mają przeróżne odcienie. Być może jest to efekt nie równego rozprowadzenia farby. Nie wiem.  Co gorsza krem ochronny na nic się zdał, Jeszcze dzień po zafarbowaniu chodziłam z czołem umazianym od farby ;-)
Miałam wielkie nadzieje związane z tą farbą, myślałam że w końcu moje włosy będą miały jednolity piękny kolor, zostając przy tym w nienaruszonym stanie. Niestety tak się nie stało,  Najbardziej boli mnie to, że farba nie chwyciła włosów przy głowie przez co wydaje się ,ze mam rudawe odrosty:( Jak sami widzicie farbowanie zakończyło się fiaskiem, a farba nie spełniła moich oczekiwań, chociaż muszę przyznać, że włosy po niej są bardzo gładkie i lśniące.Jednak myslę, że więcej nie skuszę się na tą farbę. A wy miałyście już styczność z tym `cudem` ? Jakie były wasze efekty ?

Cena 39 zł




 krem ochronny na skórę wokół włosów, rownie dobrze mogłoby go nie być, ponieważ nie zapewnia on żadnej ochrony


mój wybór padł na kolor 4.06 kawowy brąz

Tu możecie przeczytać opis producenta :

Linia naturalnych farb do włosów BIOKAP, opracowana we włoskich laboratoriach firmy BIOS LINE. Z synergii pomiędzy fito-kosmetyczną tradycją i awangardową technologią, powstały skuteczne oraz bezpieczne kolory nawet dla najwrażliwszej skóry. 
BioKap Nutricolor to prawdziwa rewolucja wśród roślinnych farb do włosów: pogłębia urodę każdej kobiety dodając włosom blasku i sprężystości. To unikalna paleta intensywnych i świeżych kolorów, które ukazują naturalne zróżnicowanie odcienia przy każdym ruchu. 
Włosy blond, rude, brązowe lub czarne, nigdy nie były tak lśniące i naturalne.
BioKap Nutricolor pokrywa 100% siwych włosów już od pierwszej aplikacji i gwarantuje długo utrzymujący się kolor. BioKap Nutricolor to naturalne formuły o wysokiej zawartości składników pochodzenia roślinnego, delikatne dla skóry głowy oraz łatwe w użyciu. Nutricolor to produkt o najwyższej jakości kosmetycznej, bardzo dobrze tolerowany nawet przez delikatne włosy i wrażliwszą skórę. Każdy kolor, każdą formułę, przebadano z wykorzystaniem zaawansowanych technologii, z wykorzystaniem wiedzy na temat morfologicznych, biochemicznych oraz funkcyjnych właściwościach włosów. Każdy produkt poddawany jest rygorystycznym testom mikrobiologicznym, by zagwarantować ciągłą, wysoką jakość produktu końcowego. 
Dostępne jedynie w aptekach



Buziaki dla was :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)