niedziela, 25 stycznia 2015

Coś dla wzmocnienia rzęs, Eveline SOS Lash Booster


Kochani przygotowałam dla was kolejny post tym razem znajdziecie tutaj coś dla swoich rzęs. Serum Eveline SOS Lash Booster towarzyszy mi każdego dnia od kilku miesięcy,i powiem wam szczerze nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez niego.  Produkt ten możemy używać na dwa sposoby; na noc jako serum odbudowujące, na dzień jako baza pod tusz do rzęs.
W moim przypadku SOS Lash Booster skradł mi serce kiedy po raz pierwszy użyłam go jako bazę pod tusz. Jego dobrze wyprofilowana szczoteczka precyzyjne rozczesuje nasze rzęsy,pozwala nam na wygodną aplikacje produktu. Po aplikacji rzęsy są rozdzielone, wydłużone, pogrubione i gotowe do nałożenia tuszu do rzęs. Dzięki temu tuszowanie rzęs jest szybsze ,dokładniejsze oraz bardziej precyzyjne. (baza pozostawia na rzęsach biały film więc musimy je dokładnie wytuszować aby nie był on widoczny). Efekt jest niesamowity, tusz po nałożeniu produktu prezentuje się o wiele lepiej.
Ale największym dla mnie plusem jest to, iż  dzięki SOS Lash Booster moje rzęsy wzmocniły się i w końcu przestały wypadać podczas wieczornego demakijażu! ( Przez dłuższy czas borykałam się z wypadaniem rzęs podczas zmywania tuszu, rzęsy wypadały, kruszyły się, co było widoczne po nałożeniu tuszu następnego dnia, nie raz chodziłam z nieestetycznie wyglądającą przerwą między rzęsami lub z rzęsami różnej dłogości:| ).Wygląda na to, iz produkt dobrze sprawuje się jako serum wzmacniające, poprawiające kondycję rzęs. Polecam je również dziewczynom, które mają osłabione rzęsy przez ich przedłużanie, z tym problem produkt ten powinien sobie poradzić równie dobrze. 
Podsumowując produkt o niskiej cenie, naprawdę godny polecenia.


 Cena 14 zł




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)