środa, 21 stycznia 2015

Konturówka INGLOT w roli pomadki

Cześć Kochani, dzisiaj mam wam do pokazania konturówkę do ust firmy INGLOT, która służy mi jako pomadka !;)  Konturówka daje efekt mocnego, czystego matu, więc przed jej nałożeniem muszę zadbać aby moje usta były idealnie gładkie i nawilżone, bez suchych skórek. Konturówka  ma suchą,ciężką konsystencję, jest twarda, więc trzeba się trochę namachać aby ładnie roprowadzić ją na naszych ustach. Atutem jest jej trwałość, utrzymuje się na ustach dłużej niż nie jedna pomadka. Niestety jest też zła wiadomość, konturówka mocno wysusza usta, przydałoby się aby w jej składzie było więcej składników pielęgnacyjnych, natłuszczających. Ale wszystkiemu można zaradzić! Ja po jej nałożeniu nakładam na usta pomadkę ochronną i efekt jest super.
Mój wybór padł na numer 14 w kolorze cielistym, kolor ten wybierałam w pośpiechu, wynika z tego że nie jestem z niego do końca zadowolona, więc następnym razem przed jej zakupem (  który na pewno nastąpi) dobrze zastanowię się nad wyborem koloru pasującego do mojej urody;)

Cena konturówki 25zł






Tak wyglądają usta po nałożeniu konturówki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)