piątek, 23 stycznia 2015

Pielęgnacja włosów z ARTEGO


Cześć kochani w dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać szampon oraz odżywkę  serii easy care aqua plus firmy artego, które są produktami fryzjerskimi. Kupując je szukałam ratunku dla swoich włosów, które swego czasu były w opłakanym stanie. Z natury mam włosy wysokoporowate, które są suche, mają skłonnośc do puszenia się, są bardzo podatne na zniszczenia. Mimo pielęgnacji i ograniczonego kontaktu z prostownicą moje końcówki i tak rozdwajają się i kruszą. Po kuracjii izotekiem(axotretem) włosy były naprawdę w okropnym stanie. Wtedy właśnie sięgnełam po produkty firmy artego. Tak się złożyło, że gdy pierwszy raz użyłam tych cudeniek byłam świeżo po obcięciu końcówek oraz po dwóch maskach keratynowych wykonanych u fryzjera. Efekt po umyciu oraz nałożeniu odżywki był powalający. Moje włosy wyglądały jak po wyjściu od fryzjera, były gładziutkie, śliskie, sypkie, nie puszyły się, nie plątały, nie skręcały, byłam w siódmym niebie ! Produkty te są strzałem w dziesiątke dla włosów potrzebujących nawilżenia. Niestety moje włosy szybko przyzwyczajają się do do kesmetyków i co jakiś czas robię sobie przerwę i stosuję inne produkty. Jak widzicie kochani na poprawę stanu naszych włosów wpływa wiele czynników, ważne jest regularne podcinanie końcówek, przekonałam się o tym na własnej skórze. Podsumowując podstawowe zabiegi kosmetyczne plus kosmetyki easy care aque plus artego równa się włosy jak marzenie!;)

 Szampon swietnie nawilża,wygładza. Włosy są po nim lśniące, nie plączą się, nie są obciążone. Produkt ten jest bardzo wydajny. Uwielbiam jego kremowy zapach,który długo utrzymuje się na włosach, podczas mycia głowy czuję się jak w profesjonalnym salonie fryzjerskim. Nie zawiero on żadnych SLS-ów co jest jego największym plusem. Niestety jest jedno mało istotne `ale` szampon nie pieni się przez co można mieć wrażenie, że szampon nie został zaaplikowany na całą głowę

Odżywka ma bardzo lekką konsystencję, łatwa do alikacji, łatwa do spłukania. Wystarczy, że nałożymy ją na kilka minut a nasze włosy są mocno nawilżone, łatwo się rozczesują, nie kołtunią się. Tak jak w przypadku szamponu ten sam ładny zapach, długo utrzymujący się na naszych włosach. Po jej użyciu nie potrzebuję dodatkowego kosmetyku ułatwiającego rozczesywanie. Jest bardzo wydajna. Nie powoduje problemów skórnych, nie przetłuszcza włosów. Jest na mojej liście najlepszych odzywek do włosów!

Co więcej kosmetyki te nie są stosowane na zwierzętach.

 Szampon 300 ml 32,90zł
Odżywka 1000ml 58,90zł


Opis producenta oraz skład :
Aqua Plus to seria do włosów przesuszonych, matowych, szorstkich i puszących się. Odżywka zapewnia długotrwały efekt nawilżenia. Wzbogacona naturalnymi olejami roślinnymi, posiadającymi właściwości łagodzące i nawilżające. Zawiera oleje roślinne pozyskiwane z nasion amazońskiego drzewa Pentaclethra. Preparat spaja zewnętrzną warstwę włosa, pokrywa go odbijającym światło, ochronnym filmem. Ułatwia rozczesywanie włosów oraz dyscyplinuje je, przez co stają się łatwiejsze do ułożenia. Włosy są zdrowe, odpowiednio nawilżone, miękkie i jedwabiste.
Włosy suche i matowe odzyskują wigor i połysk.

Skład; Aqua, Myristyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Persea Gratissima Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Oil, Behenamidopropyl Dimethylamine, Hydrolyzed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Sodium Hyaluronate, Avena Sativa Bran Extract, Cetrimonium Chloride, Allantoin, Dimethiconol, Petrolatum, Polyquaternium-7, Parfum, Dmdm Hydantoin, Propylene Glycol, Tetrasodium EDTA. 

Opis producenta, skład :
Szampon nawilżający do włosów przesuszonych, matowych, szorstkich i puszących się. Zapewnia właściwy poziom nawilżenia włosów oraz skóry głowy. Szampon nie zawiera soli i szkodliwych środków SLS, które przyczyniają się do utraty wilgotności. Szampon sprawia, że włosy są silnie nawilżone, zdrowe, odzyskują piękno, witalność i blask. Kosmetyk nadaje jedwabistość i miękkość włosom. Ułatwia rozczesywanie.
Szampon zawiera olej roślinny z nasion amazońskiego drzewa Pentaclethra o właściwościach odżywczych i nawilżających. 
Olejek Jojoba, avokado oraz ze słodkich migdałów to bogactwo protein, witamin oraz minerałów.







Kosmetyki zamówiłam na stronie www.lokikoki.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)