środa, 7 stycznia 2015

Początki są trudne

Witam Was kochani !

W pierwszej notce chciałabym abyście mogli się dowiedzieć dokładnie o czym będzie ten blog. Mianowice będziecie mogli znaleźć tutaj różne outfity, eleganckie, sportowe, na luzie,myślę że każda z was powinna znaleźć tu coś dla siebie. Nie zabraknie tu również notek na temat urody w tym najróżniejszych kosmetyków, które w mniejszym lub większym stopniu przypadły mi do gustu. Co tu dużo pisać, z czasem zobaczymy jak to wszystko będzie wyglądało;) W pierwszym secie, który wam dzisiaj zaprezentuje będziecie mogli zobaczyć szary płaszczyk oraz botki na platformie, które są niesamowicie wygodne! Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu ! Zgóry przepraszam was za niedopracowany wygląd bloga, ale wszystko w swoim czasie !;) Buziaki



















Płaszyczyk: Bershka 
Legginsy: Reporter
Sweterek:C&A





2 komentarze:

  1. Super wyglądasz! :) Widzę, że też zaczynasz, tak samo jak ja. Zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładną cerę na tych fotografiach, aż ciężko uwierzyć, ze ma tendencję do zapychania. :)
    Stylizacja świetna!
    Ściskam, strudelka

    OdpowiedzUsuń

Każdy wasz komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech!:)

Odwiedzam wszystkie blogi komentujących :)
Zapraszam również do obserwacji mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :-)